6 comments:

Anonymous said...

halu classmates. before mo mag plano, make sure na maka grad mo huh? useless lang ang plano if dili makagrad. useless lang pud ang plano kung wala ka trabaho. dili magamit imo plano if dili jud ka kahuman ug education. kung naa lovelife, i balance. kung wala, huwag mag sub sub sa studies. nakakamatay. gina discourage nako ang mag abroad. kinsa mabilin sa pilipinas? trabaho mo diri. serve our country. serve and protect. kung naa mo negosyo, saludo ko sa inuha. mas maayo pag dili self business. kanang naa employees arun makatabang mo sa lain nga walay work. if possible, enter ug Politics, serve your hometown. tagae ug importansya imong gitawhan! kung dili makaya, duol mo sa akoa, puhon. oki? naa rako sa inu side if naa gubot or unsa nga problema. mao na akong isip sukli kay nagka classmate ta ug nagka friends. Ü

Don't mind said...

kuyaw nmn kaau ka magcomment france! mura nmn kag 30 years old.. btw3 tama pud ka naa pud kay points. anyway musta nka ha.. au2 dha... pagtarong og skwela ok.. God bless you!

Anonymous said...

hehehe. ana jud ng bata pa nga matured na. layo naman gud akong mga pangisip, gusto na gani ko mag stop ug school kay gusto nako mag work. pero dili ko mag give up. kailangan eh para sa hinaharap. ok rako. im always fine with my bb. ehehhe. uhh..kapoi lang ojt pero enjoy. dghan matun an. God bless you too. God bless us.

Don't mind said...

asa ka nag ojt france? murag dli na ikaw ang daan na francis.. hehehe

Anonymous said...

naga ojt ko sa assumption, kauban sila ryan ug annalyn. uhhhmm, murag dili na ako noh? matured lang siguro uie. nasobraan ke mas magulang baya ako uyab sa akoa. ehehhe. ok rana. at least dili ko isip bata diba? eheheh. amping mo. god bless

haleer_you said...

unta mo abot ang time nga successful tang tanan.